2009. február 3., kedd

ANTI PROTKÓIZÉ AKCIJÓCSOPORT LÉTRELYÖTT!!!!!

Helósztok!

Na fijjugg esz se lessz piskota!
Arcot inditottam a nyakendös MAZSOLÁSOK (rohatt szemetek!!) le lepelezése ügyibe!
Mikk...mins... mindid... mindig (ezajó!) monták nekem hogy teheccséges vagyok ijen szerveszkedésekbe!
Má a ziskolába is votam örs vezetö. Mostmekk házmester vatyok ahun lakunk házba itt minálunk.

A PROTKOSOKRÓL (rohatt szemetekk!!)
Mindik tuttuk hogy vannak protkósok akiknek ötösst attak a tanarak mek minden. De hoty most vanak a kik hászról hászrajárva odaggyák asz embereknek asz igazi mazsolát (tetükk!!!) és gyüjtikk be asz ötösökett!!! Eszt a szeméccségett!!!
ROHATTETÜSZEMÉT PROTKÓSMAZSOLÁSOK!!! (szemetekk!!!)

El határosztukk a MOKUS ÖRSEL és asz Anti Protkós Akcijjócsoportal hotty
eszért ferubár... befubrár... feburá...nabazz.. február (esz a jó!!) harmincnhatotikára beszervezzükk a PROTKOSOK SZEMÉT irodálya elé Nyajjbe Zoliski út ra demonstrácijjó témályát!!!
Otan lesz velünk a naty demonstrátorr Nyali Szultán is aki mán nyatyon tyakorlott tüntelés.. tütütés... tüntetés (esz a jó!) ütyibe.













Nyali Szultán a MAZSOLÁSOK (szemetekk!!) ellen tün tet


Asztán ott uty bemossunk a MAZSOLÁS PROTKÓSOKNAK (szemetekk!!!) hoty utánna végük lesz mint a bot nak!!!
Mekk mongyuk a tuttit!!! Végetekk lessz háháhááá!!! Mazsolások! (szemetekk!!!)

Nészd mekk ahotty duskáll nakk a MAZSOLÁSOK!!! (szemetekk!!)












Ez etty igaszi MAZSOLÁS dözsöléss!!!



Le lepelezéss!
Énmár el mentem a MAZSOLÁSOKK főfő mazsolásához tártyalni fel tételekröll de nem sikerült uty hoty már nem tárgyalokk!!!

Holnap BIZONY ITÉKOKKAT tállalok fel hoty dözösgol... dözmölö... dőzsölognek (esz a jo!!!) a mazsolásokk!!!
Majd lesztekk a HAzugsák szabaccsága nevü müsor ban is a tévébe asztán letyen nagy a szátok MAZSOLÁSOK! (szemetekk!!!) Majd nésztek natyott!!! Hüje banda!!!


Eszek vagytok tik! Disznokk!!!! DISZnOKK!!













ety igazi mazsolás diszno (szemetekk!!)

Én mekk ety lovak vatyokk mert küsztökk a PROTKOS MAZSOLÁSOK (szemetekk!!!) ellen!! Van má szamaram mekk kardom mekk én is vagyokk!!! Harcolokk!!! Küszdés!!! Metyek csatápa!!!















Esz én vatyok Nyali Szultán csak páncélba

Esz mek ety hösi nóta eszt szokta énekleni nótafa.

Työnnek a vakolokanal... fakir... na. szoval a valkir-okk (esz a jo!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.