2009. február 10., kedd




VILÁG PROTKÓSAI EGYBESÜLJETEK!!!

ALAPICCSATOK SZAG SZERVEZETT!!!



pROTKOS dolgozokk!


Tik nem vagytokk szemetekk mer ti dógoztok éhh bérért. Ki nek? Kérdem én.

A fönökeiteknekk!! Akik MAZSOLASOK!!! (szemetekk!!) nem csak az üty feleitekket hasznájják ki hanem mék TITEKET is!



Esz ety ki zsákmányolt PROTKÓS dolgozó. Most kaptamm ety titokos PROTKÓS (szemetekk!!) felsö vezetö töll.


mI jut nektekk? Mek kérdem énn.

A varburg? Es nekikk? A.. azizéé.. a... asza repüllő... a szara... szahara... szarbarbara... (baszki) SAAB! (esz a jo!!)

Ezér én, Nyali Szultán aszondom nektek hoty apalics.. talicska... apriccs.... alapiccsatok (esz a jo!!) szag szerveztetett!

Mer má a naty irónk Fölcsey Kerenc (vaty ki) is mek monta a hires versibe hoty:


"HAS, AL KOS,
ALAPICCS,

ÉS A HAZA FÉNYBE
BORÚL!"



Úty hoty eszt tarcsátok szem elöt kimazsolázott protkoss dolgozók!! Szóval mán uty értve hoty tik is alapiccsatok szag szervezetett!!
Én, Nyali Szultán,.... ja, esztmá montam... mint ety. szóvall. be válalom hejettetek a pukkantórum..... pugr... purga torriumot! (esz a jo!)
Szemét protkoss fönökeitek üsenek engemet!

Má igy iss kapok napi haccázezer levelett (!!!) de akkor kügyetek nekem! És majd el küldöm eszeknek a MAZSOLÁS PROTKÓSOK NAKK a fökökeiknek anglijába!!!

VILÁG PROTKÓSAI EGYBESÜJJETEK!!!

ÉJJEN A SZAG SZERVEZET!!!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.